Så här rättar vi till din felaktiga elfaktura för januari
Vi beklagar att du som har elavtalet Klok har fått en felaktig faktura för januari. Här är information om hur din faktura rättas till.
Du som inte har betalat fakturan
Du kan bortse från fakturan med felaktigt belopp som du har fått. Du kommer att få en helt ny faktura som ersätter den tidigare. Nytt förfallodatum är 2023-03-10.
Har du e-faktura behöver du gå in på din internetbank och ta bort den tidigare fakturan. Du som har autogiro behöver inte göra någonting.
Har du pappersfaktura kastar du den gamla och betalar den nya.
Du som redan har betalat fakturan
Kontakta oss på telefon 0586-750 100 eller via mail info@karlskogaenergi.se så löser vi det tillsammans.
Avisering i appen
Du som har vår app installerad kommer att se en kreditfaktura (minusfaktura) under ”Mina fakturor”. Du behöver inte göra någonting med den, det är endast information om att din felaktiga faktura är borttagen.
Viktigt att känna till
Du kommer aldrig att bli uppringd och ombedd att logga in eller lämna ut personliga koder i samband med detta. Om det sker kan du vara utsatt för ett bedrägeriförsök, avsluta samtalet och kontakta polisen.
Frågor
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på info@karlskogaenergi.se eller telefon 0586-750 100.